عشق فراموش شده
عاشقی کار تو نبود.......

 

 گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com
خیلی ها فکر میکنند عشق سه حرفه ....ولی آنها در اشتباهند عشق همش حرفه.... 
 
 
 
گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com
تو کوچه برفی ، رد پایی ست که بر نگشته ............... انگار قصه توست 
 
 
 
گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com
بعضی وقتا آدم آنچنان دلتنگ می‌شه، که اگه اونی‌ که نیست بفهمه، از نبودِ خودش خجالت میکشه.... 
 
 
 
  گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com
  
دلـــــــم تــــــنــــــگ شـــــــــده
 
برای عکس هایی که پاره کردم و سوزانـدمشان...
برای دفتر خاطراتم که مدتهاست دیگر چیزی در آن نمی نویسم...
حـتـی برای آدمهای حسودی که دورو برم می چرخیدند و خـیـلـی دیـــرشناختمشان...!
برای بـی خـیـالــی و آرامشی که مدتهاست که دیگر ندارمش...
خنده هایی که دارم فراموششان می کنم...
...
و برای خودم که حالا دیگـر خیلی عوض شده ام !!!
 
 
 
گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com
  
 
پاکت نامه را
 
خالـــــے بفرست !
 
کلمات ،
 
احساست را محدود مے کند...!
 
 
 
گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com
  
 
به نبوودنش عادت میکنی 
ولی دلت 
بودنش رو میخواد ...
 
 
 
گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com
  
 
بیایید بر این باور باشیم که: ...
 امروز روز دیگری است ؛ 
عشق ما می تواند کمی بیشتر رشد کند...
 
 
 
گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com
  
 
این روزها 
حتی اگر خون هم گریه کنی 
عمق همدردی دیگران با تو یک کلمه است :
 "آخی" !!!!
 
 
 
 
گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com
  
 
 
همه شان همین گونه اند 
امشب به قصه دلت گوش میکنند
فردا تورا مانند قصه ازیاد می برند....
 
 
 
 
 گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com
 
  
 
مردان هم قلب دارن
فقط صدایشان، یواش تر از صدای قلب یک زن است!
مرد ها هم در خلوتشان برای عشقشان گریه میکنند!
شاید ندیده باشی؛ اما همیشه اشک هایشان را در آلبوم دلتنگیشان قاب میکنند!
هر وقت زن بودنت را میبینم؛ سینه ام را به جلو میدهم،صدایم را کلفت تر میکنم
... تا مبادا...لرزش دست هایم را ببینی !
مرد که باشی ... دوست داری ... از نگاه یک زن مرد باشی ..!
نه بخاطر زورِ بازوها
 
 
 
گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com
 
 
  
 
تو یادت نیست... ولی من خوب به خاطر دارم که برای داشتن ات ، دلی را به دریا زدم که از آب واهمه داشت... 
 
 
 
 
 گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com
 
  
 
هَــرکه مــی خــواهـی بـــاش
ایـن عادت مُـــشتَــرک انسـانهــاســت
تـــو نیــز ، روزی , ســاعـتی , لـَحظــه ای
احــساس خـواهـی کـرد کـــه . . .
هیــچکـَـس دوسـتت نَــدارد ...!
 
 
 
 
 گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com
 
  
 
منو نميخواست 
بتي كه از من ساخته بود رو ميخواست 
واسه همين هر وقت خودم بودم دعوا داشتيم 
 
 
 
 گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com
 
 
تمام چسب زخم هایت را هم که بخرم 
باز نه زخم های من خوب می شود 
نه زخم های تو... !!! 
 
 
 
 گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com
 
جهنم دور نیست...! ... 
جهنم جاییست که 
تنها وسیله گرم کردن پاهای یخ زدۀ یک دختر بچه ، اگزوز ماشین است  ...

 


نظرات شما عزیزان:

tahereh
ساعت18:13---27 شهريور 1392
" تــــــــو " یعنی حس قشنگ دوست داشتن ، لحظه لحظه خاطرات زیبای " مـــــن " . قسمت " بی تو بودنم " همیشگی ست
____________________________________________________ ___

سلام دوست عزیز وب زیبایی داری خوشحال میشم به وبم سر بزنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 24 فروردين 1398برچسب:, توسط پوریا
    

درج آگهی رایگان

سایت آگهی